CRASH PADY/ŚLIZGACZE RAMY

CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU:

Crash-pady womet-tech skutecznie pochłaniają siłę uderzenia podczas poślizgu. Ich specjalna konstrukcja sprawia , że zapewniają one dodatkową ochronę silnika i nadwozia motocykla, nie obciążając jednocześnie ramy i mocowania silnika.
Dla uzyskania jeszcze lepszych parametrów crash padów sięgamy po odpowiednie materiały: tworzywo o wysokiej wytrzymałości udarowej, które doskonale pochłania energię uderzenia, lotnicze stopy aluminium.

Odpowiednio dobrane tuleje kompresyjne, umieszczone wewnątrz tworzywa, zapobiegają luzowaniu śruby mocującej.
Każdy produkt z tej linii wytwarzany jest metodą obróbki skrawaniem z pełnego wałka tworzywa – w ten sposób uzyskujemy jednorodną strukturę, bardzo odporną i wytrzymałą.

TYP 1. ENDURANCE

(Zastosowanie ulica,tor) CHARAKTERYSTYKA Standardowa wersja Crash padów przeznaczona zarówno do motocykli szosowych oraz wyścigowych. charakteryzują się optymalną długością chroniącą również owiewki motocykla. Crash pady w niektórych modelach motocykli występują w dwóch różnych wariantach montażu:

- RACE: montaż Za pomocą Śrub stalowych bezpośrednio do silnika.

- STREET: montaż Przy użyciu dodatkowych adapterów aluminiowych.

Takie rozwiązanie pozwala uniknąć wiercenia otworów w owiewkach tych modeli, w których miejsce montażu jest zasłonięte lub Crash-pada nie można zamocować bezpośrednio. Montaż ułatwia dołączona do zestawu instrukcja. W przypadku uszkodzenia, każdy z elementów można dokupić osobno.

TYP 2. EXTREME

(zastosowanie tor) CHARAKTERYSTYKA linia crash padów zaprojektowana specjalnie z myślą o motocyklach torowych. Crash pady , charakteryzują się zminimalizowaną długością oraz niską wagą. Posiadają możliwość szybkiej wymiana części ślizgowej bez konieczności demontażu bazy mocującej.

TYP 3. Hi-ABSORB

Specjalna wersja Crash-padów, przeznaczona zarówno do motocykli szosowych, jak i wyścigowych. Gwarantuje maksymalną ochronę najważniejszych części motocyklowych, a także skutecznie pochłaniania energię uderzenia. Zamontowana w komponentach tej serii ruchoma głowica działa jak amortyzator, dzięki zastosowaniu sprężyn oraz pianki tłumiącej uderzenia. Całość konstrukcji połączona została trwałymi śrubami ze stali nierdzewnej Długość oraz mocowanie kompatybilne z wersją endurance. Crash-pady występują w dwóch typach mocowań:

- RACE: mocowanie bezpośrednio do silnika za pomocą śrub mocujących.

- STREET: mocowanie za pomocą dodatkowych adapterów aluminiowych.

Takie rozwiązanie pozwala uniknąć wiercenia otworów w owiewkach tych modeli, w których miejsce montażu jest zasłonięte lub Crash-pada nie można zamocować bezpośrednio. Montaż ułatwia dołączona do zestawu instrukcja. W przypadku uszkodzenia, każdy z elementów można dokupić osobno.