Drodzy klienci i partnerzy biznesowi!
Informujemy, że nasza firma będzie zamknięta od 19.08 do 02.09 2019 z powodu przerwy urlopowej. Państwa zamówienia i zapytania będą przetwarzane w kolejności, w jakiej zostały otrzymane.
Zespół Womet.tech

Dear customers & business partners !
We would like to inform you, that our company will be closed from 19.08 - 02.09. 2019 due to vacations. Your orders and enquiries will be processed in the order they have been received.
Your Womet.tech Team

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Formularz

Wypełnij formularz, który dołączyliśmy do wysłanej do Ciebie paczki. Ważne, aby wypełnić dokładnie każde pole - przyspieszy proces zwrotu lub wymiany.

2. Znajdź adres

Na paragonie znajdziesz adres na który należy wysłać przesyłkę.

3. Zapakuj przesyłkę

Pudełko z towarem zapakuj ponownie do opakowania, w którym do Ciebie dotarło. Miejsce zamknięcia zaklej taśmą, aby przesyłka dotarła nieuszkodzona do punktu docelowego.

4. Rozpatrzenie formularza

Kiedy przesyłka do nas dotrze, od razu rozpatrujemy formularz.

W przypadku zwrotów przelewamy pieniądze na konto (jeżeli produkt nie nosi śladów montażu)

W przypadku wymiany na inny kolor, model nadajemy paczkę z wymienionym produktem.

5. Sprzedawca informuje, że nie wyraża zgody na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823)


Formularz zwrotu

Formularz reklamacji